القائمة الرئيسية

الصفحات

نت مجانى اورانج ..كيفية الحصول علي واحد جيجا من استاد اورانج

 اهلا وسهلا بكم في موقعنا موقع Technical X  اسعد الله يومكم هذا ونتمنى أن تكونوا بخير، أما بعد ...فالعصر الذى نعيش فيه الان يسمى بعصر التكنولوجيا  حيث سيطرت الهواتف الذكية على عقولنا وهى أكثر الأشياء التى نستخدمها يوميا ،فاليوم جئنا لكم بشرح جديد وحصرى عن الانترنت المجانى .





كثير منا يضطر إلى أن يشحن فاتورة الموبايل لتشغيل الانترنت اما ان كان بيانات هاتف او حتى وايفاى وقليل ما تاتى فرصة للحصول على نت مجانى كهدايا من الشركة التابع لها ،لكن معنا هنا في موقعنا سوف تعرف كل ما هو جديد عن هذا الموضوع. 




كيف تحصل على ١٠٠٠ ميجا انترنت + ١٢ دقيقة ببلاش من اورانج ؟!!

سوف أعرض لكم اليوم طريقة جديدة للحصول علي واحد جيجا انترنت مجانا و١٢ دقيقه للاتصال على اى رقم اورانج :
اولا لابد أن يكون لديك شريحة اورانج 
ثانيا ادخل على هذا الموقع واكتب رقمك ثم اشترك في عرض stade orange هذا العرض مقدم من اورانج وبعدين هيجيلك رساله بتقولك ( مبروك لقد حصلت على ١ جيجا انترنت.....) وايضا رساله ( مبروك!حصلت على ١٢ دقيقه ببلاش من خدمة ستاد اورانج....) وبكدا يبقى الف مبروك عليك ال ١٠٠٠ ميجا .
←ادخل على متصفح جوجل واكتب استاد اورانج ستجدة اول نتيجة




طريقة أخرى للحصول علي العرض:

هناك طريقة أخرى علشان تاخد ال ١٠٠٠ ميجا و١٢ دقيقة الخاصة بهذا العرض وهذه الطريقة هى انك هتطلب كود معين من خلاله هتحصل على النت والرصيد 
هذا الكود هو شباك 50 شباك اضغط اتصال هيجيلك رساله بتقولك انك اشتركت فى العرض وبتاخد النت والرصيد عادى جدا .



تعمل اى لو جالك ١٢ دقيقة  فقط  ؟

بعض الناس سوف يصادفهم هذه المشكلة  وهى انه يجيلك رساله بتقولك انك اشتركت فى العرض وجالك الرصيد (١٢ دقيقه ) فقط كل اللى عليك انك هتطلب  الكود دا (شباك 136 شباك ) هيقولك اللى فاضل معك وبكل سهولة  او انك تدخل على تطبيق ماى اورانج وتضغط على انترنت وهتعرف فاضل معك كام .




صلاحية العرض!

بكل تأكيد الرساله اللى بتيجى من الشركة بيبقي فيها الصلاحية عادى 
وهى يوم واحد لل ١٢ دقيقه و شهر لل ١٠٠٠ ميجا .



طريقة إلغاء العرض .

لابد من إلغاء العرض وذلك بعد أن تاخد النت والرصيد لكى لا يخصموا منك رصيد عند الشحن وللعلم بيخصموا  سبعة جنية كل شهر فأنت لازم انك تلغى العرض ،
وكل اللى عليك انك هتدخل على الرسائل وتدوس على رساله جديدة تبعت كلمة (إلغاء) الى الرقم 1012 ودا طبعا بعد ما العرض ما يتفعل. 




واللى هنا احبائي واخواتى بالله قد انتها موضوعنا ونتمنى أن تكونوا استفدتم من هذا المقال المتواضع وسوف نشرح لكم يوميا طريقة الحصول علي انترنت مجانى باذن الله كل اللى عليك انك تتابعنا وتكتب لنا تعليق للاستمرار في نشر المزيد من المواضيع فى هذا المجال كان معكم كاتب الموقع واخوكم في الله وأشكركم على كماله القراءه حتى النهاية والى اللقاء والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته. 




الحصول على واحد جيجا من أمازون اضغط هنا 

تعليقات